duminică, 15 martie 2015

O zi de Feminitate


Cand Mihaela mi-a spus prima oara de acest seminar nu stiam nici cine e Oana Stoianovici si nici cu ce se "mananca" acest eveniment. Initial am acceptat sa merg apoi am inceput sa am dubii: durata era de la 9 la 18 si era sambata...o sambata dupa o viroza crunta ce m-a epuizat pe parcursul saptamanii, o sambata in care nu imi doream decat sa lenevesc si sa ma refac...si totusi am decis ca nu am nimic de placut. La o adica puteam pleca oricand, nu era obligatoriu sa stau pe toata perioada seminarului...Asa ca am decis ca e o idee buna sa merg si pot sa spun cu mana pe inima ca a meritat din plin.

Oana e o prezenta placuta care, indata ce intra intr-o incapere lumineaza totul in jurul ei. Are o voce calda si totusi puternica iar ochii ei blanzi te fac sa nu iti poti dezlipi privirea de la ea. Prima intrebare "Cand a fost ultima data cand ti-ai acordat o zi numai tie?' ma face sa zambesc....imi acord zilnic o ora-doua mie cand merg la sala sau la masaj, deci nu isi are rostul. Si totusi, ascultand-o pe Oana realizez ca nu la asta se refera...e vorba de a-ti acorda o zi doar pentru tine, o zi in care sa iti in carci bateriile, o zi in care sa iti amintesti cine esti, o zi in care sa descoperi ca poti mai mult decat credeai,  o zi in care sa stralucesti si in care sa iti descoperi Feminitatea. De ce sa faci asta? Pentru ca meriti! Si nu e o dovada de egoism sau egocentrism, pur si simplu sunt momente in care e bine sa stai de vorba cu tine, sa te redescoperi si sa te accepti si astfel iti imbunatatesti relatiile cu cei din jur.

Relatia pe care o ai cu tine insuti impacteaza modul tau de a iubi, de a relationa cu cei din jur si in final influenteaza foarte mult capacitatea de a face fata vietii agitate pe care o traim. Apasarea unui buton de pauza nu e un lucru rau ci dimpotriva ne ajuta sa mergem mai departe fara a ne pierde Feminitatea pe parcurs.

Facem o incursiune in trecut cand acest aspect a fost inhibat, cand Feminitatea era ceva gresit iar in final ajunge in prezent la ideea actuala de Feminitate care din pacate in foarte multe cazuri e confundata cu feminismul.

Seminarul a decurs intr-un mod placut, presarat de zambete si muzica si de exercitii de echilibrare a posturii si tonusului special concepute de Roxana Ivanescu (wellbeing coach).

Mai multe detalii despre seminar si Oana Stoianovici le gasiti pe pagina oficiala a evenimentului: www.ozidefeminitate.ro




Niciun comentariu: